FAVVES from INSTAGRAM 2016

2017-01-12 / 18:35:11
 

Good hair days make me feel like I can rule the world.🩁

 

Life is tricky baby, stay in your magic.

 

k Ă€ r l e k 💕

 
 

Pretty words are not always true, and true words are not always pretty.

 

🍁🍁 | đŸ“·:@sofiagrind

 

Leave a little sparkle wherever you go.✹🎉

 

Han jag Ă€lskar mest av allt!💙

 

Med William bredvid mig och sista julfesten i grundskolan bakom mig, tar jag ocksĂ„ jullov!đŸŽ…đŸ»đŸŒŹ

 

GOD JUL✹

De nio mest gillade instagram bilderna med text, under Är 2016. Om du ocksÄ vill se vilka dina mest gillade bilder Àr kan du göra det hÀÀr! Jag tycker att det Àr super smart att man kan göra det, det blir lite som en tillbaka blick pÄ det gÄngna Äret! Om ni vill följa mig pÄ instagram heter jag @jennygranfors.


Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback