HALF-WAY TO THE WEEKEND

2017-01-25 / 15:53:05
Tesses café för någon helg sedan och i fredags när huvtröjorna levererades.
Onsdagen är här och halv veckan är avklarad! Provperioden har dragit igång, och med den kommer också en mängd inlämningsuppgifter, förhör och presentationer.
Det är just den här tiden på året som sommaren lockar mer än någonsin. Drömmer hellre tillbaka till värmen och sommaren, än sitter framför en skolbok medan det är så mörkt ute att du inte ser något annat än din egen spegelbild, när du tittar ut genom fönstret.
Om helgen inte fanns vet jag inte hur jag skulle klara mig, för helgen är lika efterlängtad och uppskattad varje gång den anländer! 
Kvällen ska jag väl tillbringa med skolarbete och försöka laga undan så mycket som möjligt så jag slipper gör det senare. Tur att jag åtminstone har gjort klart och presenterat min moddepresentation så jag kan avskriva den från att göra listan
Puss på er!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback