FEEL THE SUMMER BREEZE

2017-07-13 / 14:39:00
CROPTOP -BIKBOK / KJOL -GINA TRICOT / SOLBRILLOR -H&M 
 
Den här outfiten bar jag i fredags, på Maxmodansin. Det blev rätt många bilder i det här inlägget, men jag kunde inte bara välja ut några enstaka och dessutom så är de ju så somriga också. Och det här är ju trots allt en blogg med bilder i fokus, så då passar det ju alldeles utmärkt. 
 
Något jag lagt märke till med mitt hår, är att hur mycket hårsprej jag än sprayar i mitt hår när jag lockat det, slutar det ändå med att lockarna faller ut innan jag ens hunnit dit jag ska. Och det spelar ingen roll om jag så lockar håret direkt innan jag ska fara, för de är ända helt förstörda när jag väl kommit fram till vad det nu är jag ska på.
Någon som har den blekaste aningen om vad jag kan göra för att få lockarna att hållas? Kom gärna med tips, om ni har något!

Anonym


Kjempe fine bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Jenny Granfors


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback