FAMILJEUTFLYKT TILL SVEDJEHAMN

2017-07-25 / 14:09:00
I lördagens solsken blev det en spontan familjeutflykt till Svedjehamn i Björköby. Jag sov hos William, så när jag vaknade och såg att mamma hade skickat och frågat om jag ville följa med till Svedjehamn, packade jag och drog hem på typ femton minuter, haha hetsigt som fan blev det! 
 
Vi hade med oss smörgåsar, kaffe och varsin bulle, så när vi kom fram till Svedjehamn fikade vi på parkeringen. Och jag som inte hade ätit någon frukost, hade hunnit bli så jäkla hungrig! Efter fikapausen började vi promenera längs skogsstigen till Saltkaret. 
 
Förra gången vi var dit var det dimmigt, dåligt väder och utsikten sög, så i lördags när vi var dit och solen sken, såg man hur långt som helst, riktigt vackert! Utsikten över hamnen får min fantasi att gå på högvarv och hamnen påminner mig om bokserierna Morden i Sandhamn eller Fjällbacka morden. Spännande!
Kraam!
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback