JEPPISDAGAN 2017

2017-07-28 / 15:14:00
På lördagskvällen, förra helgen, blev det ett impulsivt besök till Jakobstad med William, Mirelle och Oscar. Jeppisdagarna var nämligen i full gång, så hela Jakobstad kryllade av människor, försäljningsstånd och musik som hördes över hela centrum. Solen höll på att gå ner och värmen höll i sig ännu ett tag efter solnedgången. Sommarkvällsmaterial! 
 
Det var första gången för min del, men av det här året att döma var det nu ingen höjdare. Inte för min del i alla fall. Helt okej kväll var det! Höjdpunkten var väl när vi åt på Friends & Brgrs, haha! Jag beställde Friends Bacon burger meal, mums! Det restaurangbesöket var också en första gång, för jag har aldrig tidigare ätit på Friends & Brgrs. Men gott var det, så det lär definitvt bli fler gånger!
Kraam! 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback