SÅ KAN DET OCKSÅ GÅ

2017-07-24 / 18:38:06
 
Det här är definitivt sommarens mest misslyckade fotografering hittills. Men ni får se den ändå, som en liten påminnelse om att allting inte alltid går som man vill.
Jag gillar inte alls hur bilderna blev, och det som stör mig mest är att själva fotograferingen inte alls blev som jag hade tänkt mig över huvudtaget. Det var egentligen tänkt att jag och William skulle fotografera bilder tillsammans, men det blev inte riktigt så. För det blev aldrig någon solnedgång, utan solen täcktes av tjocka regnmoln.
Så det här är egentligen några snabba spontana testbilder jag hann ta innan solen försvann bakom molnen, ungefär två timmar före solen egentligen skulle ha gått ner. Jag blev så jävla besviken den kvällen, usch!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback