SOMMARENS ÖNSKNINGAR

2017-07-06 / 15:19:00
Sånt här är underhållande hörni! Att sitta och pyssla ihop små kollage lite nu som då. I sommar ser mina sommar önskningar i materielväg ut så här, och om man tittar tillbaka till ifjol så såg det ut så här (länk).
 
Något jag verkligen har kommit på att jag behöver är en liten helt vanlig svart axelremsväska. Men jag har inte hittat just den jag vill ha ännu, så sökandet fortsätter. Och att jag liksom inte har kommit på det tidigare förstår jag inte? Det är ju en av de nödvändigaste sakerna som borde finnas till hands när man ska någonstans, så man inte behöver släpa med sig hejla heimani.
 
Annars då, jo ett par slip on skulle vara perfekt nu i sommar, så jag kan variera dem med ballerinaskorna. 
Den långärmade klänningen såg jag i det här (länk) inlägget, och blev helt kär i den. Misstänker dock att den inte skulle sitta lika bra på mig.
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback