VÖRÅDAGARNA 2017

2017-07-10 / 18:53:00
VÖRÅDAGSHELGEN är over and out för det här året! Och vilken jävla helg det har varit, äkta sommarkänsla!
Hela helgen har varit full med program, helt sjukt att jag ens hunnit ta det lite lugnt mellan varven. Sjukt roligt har det i alla fall varit, men årets vörådagshelg slår inte förra årets, för den var fan en succéhelg!
 
Vi inledde den storslagna helgen, som förmodligen alla vöråbor har väntat på, med att dra på Maxmodansin. I år hade vi väldigt tur med vädret jämfört med förra året när det regnade. Helt okej kväll, kunde dock varit lite bättre men. När vi kom tillbaka till Vörå så beställde vi ett antal hämtpizzor från Apachino, och sedan drog vi hem till William för att käka lite pizza sådär passligt klockan tre mitt i natten. Nattmat är fan den bästa maten!
 
På lördagen steg jag och William upp 20 min före elva, för att se på Langradin som började klockan elva. Några fler ur huset hakade också på och gissa vad...vi hann! Helt otroligt, brukar inte hända ofta.
Sedan flöt lördagen på rätt snabbt och jag drog hem vid tre tiden ungefär, för att duscha och fixa mig inför kvällen.
 
På kvällen var det dags för Vörådagsdansin på Storberget i Rejpelt. Och vi följde traditionerna och samlades hela gänget vid Grillen för att sedan cykla tillsammans till Storberget. Där irrade vi och på i skogen från och till hela kvällen och träffade folk här och där, och det var en helt bra kväll det också. När vi efter många om och men äntligen kom oss tillbaka till city så var klockan ungefär halv tre. Vi åt på Apachino än en gång, men den här gången åt vi kebabrulle, gott som fan! Sedan cyklade jag och William hem till mig och somnade med en gång!
Sedan kan ni ju räkna ut att vi sov bort halva söndagen, haha men skönt var det!
Puss & Kraam!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback