WATCH MORE SUNSETS THAN NETFLIX

2017-07-19 / 15:05:00
I fredags for jag och familjen på pizza till Dallas Pizza Palazzo, i Vasa. Vi var där och åt i fjol också, även då för att fira mamma som fyllde år.
Jag provade en ny pizza, en Banana, efter att ha sett på när youtubern Jessica Pamlin (länk) ätit den ett x antal gånger i sina pizzamukbangs, haha. Och den var faktiskt förvånansvärt god! Ni borde testa den.
 
En otroligt vacker solnedgång vid Hellnäsbron, som är tagen på hemvägen i lördagsnatt. Närmare bestämt klockan 01:33.
 
Prästkragarna blommade för fullt vid villan vi var på i lördags, och det är också ända bilden jag har därifrån, tyvärr. Det blev en liten spontan trip dit, för när klockan var elva på kvällen och jag och William just hade färdig fotograferat tyckte vi att det var en superbra idé att fara dit. Vilket vi ångrade sen när vi skulle köra hem i typ åtta grader, fyfan vad kallt det var!
 
I söndags drog jag ännu en spontanare och körde till villan på eftermiddagen, för att träffa resten av familjen som redan var där.
 
Så vackert! Skulle ha stannat längre och beundrat den vackra utsikten, om det inte hade varit så jävla kallt den natten!
 
Ännu en härlig villabild från i söndags, när jag och Emma flöt runt på vågorna. Det blåste rätt hårt hela dagen, men vattnet var riktigt varmt, runt 20 grader till och med.
För min del var det villapremiär, alltså första gången jag var där i år. Vid fyratiden åt vi middag i utetältet, innan vi for hem mot kvällen. Nypotatis och grillat! 


Det var den helgen det! Det var också min sista lediga vecka, för i måndags började jag jobba. Jag sommarjobbar på S-market här i Vörå mellan åtta och två under den här veckan och nästa vecka, så nu blir det inga fler sovmorgnar. Men jag trivs bra där, riktigt bra!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback