AVSLUTNINGSFEST MED NIORNA

2017-05-31 / 20:08:00
Hej på er! De senaste fyra dagarna har jag verkligen haft fullt upp från morgon till kväll, så nu tänkte jag äntligen börja blogga om allt som hänt under dessa dagar. Och först ut är onsdagens bravader.
På onsdags morgonen samlades hela nian på ungdomslokalen i Vörå för att öva inför dimissionen och för att ha en liten avslutningsfest. Vi åt gott, övade på att gå och sitta rätt inför skolavslutningen och sedan hade vi några roliga lekar och program som vi hade planerat för varandra.
Jag och Jenna hade skrapat ihop några frågor och uppgifter, som de övriga niorna borde kunna nu när de går ut nian, som de skulle svara på klassvis. 
I onsdags hade jag alltså min sista skoldag i högstadiet, för alltid! Som jag längtat! 
Kraam!
 
(Tidinställer tillbaka inlägget till onsdagen, så de kommande inläggen kommer upp i rätt ordning.)
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback