JIMS KONFIRMATION 24.7.2017

2017-06-27 / 16:26:00
LILLEBRORS KONFIRMATION 24.6.2017.
I lördags, på midsommardagen, var det min lillebrors tur att tåga ut ur kyrkan, i sin vita alba, som en nybliven konfirmand. Nu är det bara lillasyster kvar, men som tur är behöver vi inte sitta i kyrkan de två kommande midsomrarna.
Gudstjänsten började klockan elva, och höll på ända till lite efter halv ett. Då tågade konfirmanderna ut ur kyrkan, uppvaktades lite här och där på parkeringen och sedan började alla så småningom söka sig hemåt för att ställa i ordning inför kaffebjudningen. 
Hemma bjöd vi på mängder av godsaker, allt från smörgåstårtor, gräddtårtor, cheesecake, pavlova till småbröd. Kan säga att jag inte är så sugen på smörgåstårta på ett bra tag nu, eller något annat av de ovannämnda kakorna. 
Jag kan säga att fotograferingen av släkten och konfirmanden blev lika hysterisk som i fjol! Ingenting hade ändrat på den fronten, haha! Annars flöt hela dagen på rätt snabbt, och när kvällen kom var jag lagom trött i hela kroppen.
Kram!



Kjempe fine bilder :)

Svar: Tack så mycket! :D
Jenny Granfors


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback