SOFIAS STUDENTFOTOGRAFERING

2017-06-02 / 17:36:00
FOTO: JENNY GRANFORS (JAG) / STUDENT: SOFIA GRIND
 
Hej på er! Jag måste bara visa er några bilder från i fredags när Sofia tog studenten, jag menar ser ni hur mjukt och drömmande ljuset blev i bilderna, helt otroligt. Och det passade så bra med färgen på hennes långklänning. Sofia var också super fin såklart!
 
Vi bestämde oss för att gå ut och fota några snabba porträtt, och trotsa det stormande vädret utomhus. Det blåste verkligen så jävla hårt och kallt dessutom, men på bilderna ser det ut som vilken varm sommardag som helst. 

Det här var min allra första studentfotografering, och det var roligt att få prova på något nytt. Men övning ger färdighet, så mera övning bara.
Här i veckan, förhoppningsvis, skall jag även fotografera min lillebrors konfirmationsbilder. Så det blir spännande!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback