'CAUSE IT'S THURSDAYY

2017-03-23 / 15:31:00
Det är sällan jag skriver något om skolan nuförtiden. Så kände att i dag, när det ändå varit en riktigt bra skoldag, ska jag ta tillfället iakt och skriva några ord om det. 
Jag minns inte om jag har berättat att jag skickade in min GEA ansökan för flera veckor sedan, och valet föll på Vörå samgymnasium. Så det är där jag kommer fortsätta skolan i höst. 
 
Tillbaka till i dag. Vi började med två timmar gymnastik, där vi dansade till Just Dance på youtube. Jag tror att jag aldrig har ansträngt mig så mycket på gymnastiken under hela min skoltid, som jag gjorde idag. Och det berodde nog mest på att jag för allra första gången tyckte om vad vi gjorde. 
Sedan rullade dagen på som vanligt förutom sista lektionen, för då gick vi till butiken och köpte godis och andra onyttigheter, som vi sedan åt på matematiklektionen. 
Och bäst av allt, imorgon är det äntligen fredag! 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback