BUSY DOIN' NOTHING

2017-05-12 / 16:30:51
Några bilder från förra helgens händelser. Bloggen har helt och hållet hamnat på sidan av den senaste tiden, så jag ligger efter en hel del med alla inlägg.
Förra helgens fredag var vi på en villa i Oravais och såg årets första solnedgång vid vattnet, längtar såå till sommarens alla solnedgångar!
Lördagskvällen började med att William, jag och min bror åt av tacogratängen som hade lämnat från Emmas kalas, till middag. Sedan spenderade vi resten av kvällen tillsammans med Jenna och Jacob, en mysig kväll! Vi drack kaffe och åt banoffeepaj med jordgubbar och blåbär, den var sjukt god! 
På söndagen hade vi släktkalas för Emma, som fyllde 12 år. Och den sista bilden är från i tisdags när Jenna och jag for till Vasa för lite shopping efter skolan, då åt vi på Subway. 
Puss och kraam!
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback