SUMMED UP WEEKS

2017-05-28 / 11:55:00
En selfie från förra lördagen och en bild från i onsdagens när musiktillvalena hade takkonsert i skolan.
 
Förra veckans fredag när vi spelade elvamål på konstgräset vid Norrvalla.
En selfie med Jenna från tisdagens äventyr när vi var på Jaktlerduvan från skolan, sen direkt när jag kom hem slängde jag mig i solstolen.
En glassbild från onsdagens grillkväll i solnedgången, i Kangas. Sen en selfie från i fredgas när Jenna kom hit och fräschade upp min hårfärg, men mer om det i ett senare inlägg. En bild från solnedgången i Oravais och en bild från när de försökte fiska i Kangas i gårkväll. 
På onsdags kvällen for jag och William och köpte glass och sedan drog vi till Kangas där resten av folket grillade och simmade i solnedgången. Riktigt fint! 
 
I torsdags, på Kristi himmelsfärdsdag, när vi var lediga från skolan drog jag, Jim, Emma och mamma till Vasa på lite shopping. Mina inköp kommer i ett senare inlägg, för er som är intresserade av vad jag köpte. Jag köpte dock inte så mycket, vilket jag är glad att jag inte gjorde för en gångs skull! 
I fredags hade vi vår sista tyskalektion i grundskolan, och då bjöd läraren på massa godsaker. Mums! 
 
I fredags beställde vi hämtmat från Tesses Café, och jag tog en Hamburgare i ficka, vilket var sjukt gott! Senare på fredagskvällen drog jag, William och Bäck till Oravais för att tända ett ljus på Anders grav. 
 
Det går fan inte att beskriva hur vackert det är när solen går ner. Det är något magiskt med varje solnedgång! 
 
Det blev rätt rörigt inlägg men en liten sammanfattning på de två senaste veckorna fick ni se i alla fall. Jag är inget stort fan av iPhonebilder, men jag orkar seriöst inte släpa med mig systemkameran överallt. Så då får de bli telefonbilder i all hast.
Sommaren har anlänt och därav tystnade på bloggen. Men den här veckan har jag äntligen skrivit de sista proven/förhören och lämnat in alla skolböcker, njutit av värmen och solat för fullt, hängt med vännerna och bara virrat runt som man gör i majmånad. 
Kyss!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback