BILDBRIST OCH TIDSBRIST

2017-11-10 / 18:34:11
Hej på er! Jag börjar verkligen ha bildbrist nu, ett tecken på att det börjar bli dags för en ny fotografering. För bilderna här ovan tog jag för flera veckor sedan. Får se om jag får klämt in någon fotografering till helgen eller om det blir senare.
Jag tycker sådär allmänt inte om novembermånad, för det är nog utan tvekan den månad jag är som minst inspirerad till att göra någonting över huvudtaget. Och det syns tydligt i hur sällan och lite jag har bloggat tidigare år i novmeber månad.
Nu till något roligare, det är fredag, vilket innebär helg! Andra perioden i gymnasiet är nu över och vi har skrivit alla prov och också fått ut dem. Jag är helt nöjd med resultaten i de flesta!
På måndag börjar tredje period och den är minst lika fullspäckad som den tidigare perioden. Så det är bara att bita ihop och försöka överleva tills vi får jullov!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback