BIRTHDAY GIRL

2017-11-27 / 15:19:30
På lördagsförmiddagen följde jag med mamma och lillasyster in till stan en sväng, jag köpte endast en födelsedagspresent till Elin och en julklapp. Och senare på kvällen började jag göra mig i ordning inför kvällens födelsedagsfirande.  
Sjutiden började alla i tjejgänget vara på plats hemma hos Elin för att fira hennes födelsedag (som egentligen var i onsdags) med tortillas och lekar. Först åt vi och efter maten samlades vi i vardagsrummet för lite presentöppning och efter det var det dags för lite lekar. Ballongtävlingen var definitivt roligast av dem alla, haha!
Vi tio tiden började jag söka mig hemåt och på vägen hem plockade vi även upp William. När vi kom hem somnade vi nästan på en gång, och dessutom har jag dragit på mig en jävla förkylning så vaknade flera gånger av täppt näsa både natten till söndagen och natten till i dag. 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback