GET UP. CLEAR YOUR DESK. TIE YOUR HAIR AND JUST START.

2017-11-03 / 15:40:00
Hej på er! Jag är mitt uppe i provveckan just nu, så därav tystnaden på bloggen. Nu har jag skrivit en tredjedel av alla prov, jag har fyra prov nästa vecka ännu sedan är det över för den här gången. Dagarna under provveckan ser i princip ut så här: läsa på prov-skriva prov-läsa på nästa prov-skriva nästa prov..hela veckan ut!
Bilderna här ovan är från slutet av oktobermånad.
Snöns tidiga ankomst ledde till julfeelis redan i oktober. Så i lördags tjuvstartade jag och Sofia julfirandet med bland annat julstjärnor, haha..det var i princip mer snö ute då än vad det kommer vara på julafton som vanligt.
Nu ska jag titta på ett avsnitt av Vampire Diaries på Netflix och njuta av fredagen!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback