GOOD FOOD, GOOD MOOD

2017-11-15 / 16:05:33
Hej på er! De två senaste helgerna har inkluderat en hel del kalasas och firas, och med det kommer ju massa mat. Så därav alla dessa matbilder, haha. Förra söndagen firade vi min kusin som fyllde 10 år, i lördags var vi på födelsedags- och farsdagskaffe till fammo och faffas och i söndags var vi på mat och farsdagskaffe till mommo och moffas. Kan med andra ord så gott som säga att jag rullat genom hela helgen! Men gott var det!
 
Halva veckan, av första veckan i period tre, har nu gått och jag har redan en jävligt lång to do lista som är fylld med saker som måste göras. Och det mesta är förstås skolrelaterat, men en hel del borde jag få avbockat redan i kväll så det är ju skönt. Till något lite mer positivt, William kom hem från internatet i dag, vilket innebär att jag får spendera kvällen med honom! 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback