AUTUMN'S LAST BREATH

2017-10-27 / 15:06:50
Det här är väl antagligen de sista höstbilderna för i år, för i torsdags när jag vaknade upp och tittade ut var allt snötäckt! Det hade kommit upp till tjugo centimeter snö under natten. Jag var inte över huvudtaget redo för så mycket snö redan i oktober! I dag har temperaturen till och med legat runt minus fem grader hela dagen. 
Bilderna här ovan är i alla fall från när jag och William for till Vasa på höstlovet och åt gott på Amarillo, en gullig bild på Stina som njöt av höstlovet lika mycket som mig och en bild från kaos rean de hade på Minimani i fredags.
I kväll ska jag ut och äta med familjen först och sedan kommer väl William hit och plockar upp mig. Mer än så vet jag inte, tar resten som det kommer. Det är skönt med helg i alla fall!
Kram!
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback