BACK IN BUSINESS

2017-10-05 / 19:37:53
Några bortglömda ögonblick från början av september, när det ännu var lite värme utomhus och solen ännu visade sig. Det känns som en hel evighet har passerat sedan dess, trots att det bara är en månad sedan.
 
Brunchtime! En liten tillbakablick från när vi tjejer slängde ihop en rejäl brunch en tisdagsmorgon till all ära, för snart tre veckor sedan. Ett utav de bästa besluten vi gjorde den veckan, behövdes verkligen lite nöje mitt i provveckan!
 
 
Från helgens bravader. Det ordnades en överraskningsfest i fredags, för Janina som fyllde år! Och efter en timme eller två hade det samlats sjukt mycket folk där, dock var jag inte där så länge, men det var roligt det lilla jag var där. Vid elva tiden for jag och några till, till Vasa på Hesburger Drive in bland annat. 
 
Hahah, nu i efterhand när jag ser på bilden så ser det sjukt ofräscht ut! Men det tänkte vi nog inte på just då, för gott var det! Till något lite fräschare, min och Williams frukost, som vi svängde ihop i söndags. Bananplättar, äggröra och bacon, jag och William i ett nötskal...
 
På lördagskvällen kunde man se fyrverkerier lysa upp Vasas himmel, vid åttatiden ungefär. Jag, William, Oscar och Mirelle hann dit just och just i tid för att hinna se fyrverkerierna. Det varade inte så länge, fem minuter kanske? Men det var fint det lilla vi hann se i alla fall, haha.
 
Nu kan jag verkligen säga long time no see, för herregud vad länge sedan jag bloggade sist! Jag har massor av inlägg och bilder som ska upp på bloggen, som jag verkligen hoppas att jag får gjort nu i helg, för annars kommer det aldrig bli av!
Jag var bland annat och fotograferade Jenna och Jacob i söndags och har såå mycket bilder från den fina fotograferingen som jag vill visa er! Så håll utkik här under de kommande dagarna.
Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback