JENNA I HÖSTENS ALLA FÄRGER

2017-10-18 / 07:14:00
FOTO: JENNY GRANFORS (JAG) / MODELL: JENNA HIRVINIEMI
 
Hej på er! Nu har jag äntligen fått höstlov! Så det tycker jag vi inleder med lite bilder från fotograferingen, som ägde rum i början av oktober, med Jenna. Det blev en hel del bilder det med. Här (länk) kan ni se bilderna på Jenna och Jacob, som vi fotade på samma gång.
Jag tänkte dela upp bilderna på Jenna i två inlägg istället för ett superlångt inlägg. 
Vi började att fota lite på åkern och sedan åkte vi vidare till en simstrand, och det var så höstigt och fint där när hela marken var täckt av färggranna höstlöv. Mina favoritbilder är definitivt de som är tagna vid trädet, med alla löv i bakgrunden.
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback