JENNA & JACOB

2017-10-08 / 15:52:00
FOTO: JENNY GRANFORS (JAG) / PAR: JENNA HIRVINIEMI & JACOB THORS
 
Här är en hel drös med bilder från när jag fotograferade Jenna och Jacob förra söndagen. Det blev så många fina bilder på dem så det var riktigt svårt att välja ut bara några. Bilderna i detta inlägg är bara ungefär en femtedel av allt vi fotade, haha. 
Jag och Jenna hade planerat in en fotografering ända sedan i somras, men det blev inte av förräns nu. Och det blev riktigt fint med höstens alla färger i bakgrunden! Vi var dock lite oroliga att det skulle börja regna, men det höll upp under hela fotograferingen som tur var.
Efter fotograferingen med Jenna och Jacob, så fortsatte Jenna och jag vidare till en ny miljö för att fota porträttbilder på Jenna. Men det får ni se i ett senare inlägg!
Kram!

Jenna


Va bra dem vart!

Svar: Jaa visst blev dem! 😍
Jenny Granfors



Men gud vilka härliga bilder!!

Svar: Tack så mycket! :)
Jenny Granfors


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback