BRUNCHIN' BABES

2017-09-25 / 16:13:00
Fyfan vilket härligt sätt att starta en ledig dag på! Brunch med bästa sällskapet!
Förra veckans tisdag hade vi ledig dag, på grund av provveckan. Som vi förövrigt överlevde, och jag klarade mig faktiskt riktigt bra i proven också! 
Klockan tio på tisdagsmorgonen samlades jag, Jenna, Jasmine, Nikita och Elin vid butiken för att spontanhandla allt vi behövde till brunchen.
 
Eter det drog vi till Jennas och började göra i ordning och fixa ihop brunchen, och det blev ett riktigt stort utbud med många valmöjligheter i matväg ska jag säga er! Det serverades bland annat äggröra, bacon, avokadomackor, smoothie, våfflor, rullor och frukt! Gissa om vi hade matkoma efteråt?
Sjukt roligt att bara få umgås, äta gott och bara prata massa skit i flera timmar med dessa tjejer! 
 
Och föresten, ni kanske ser att bildkvalitén suger..men det är nämligen så att det redigeringsprogram jag brukar använda har börjat kosta. Såå..jag är tvungen att byta program och lära mig hur det fungerar och därav helt kass kvalité just nu...
Kram!
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback