POWERPARKS SÄSONGSAVSLUTNING

2017-09-03 / 14:02:00
Powerparks säsongsavslutning!
Som jag berättade tidigare så funderade jag och William på att fara till Härmä på lördagskvällen, för att se på fyrverkerierna. Och det gjorde vi också. Vi for dit med Williams familj, så vid halv tio tiden när vi kom fram gick jag och Sofia in på nöjesfältsområdet för att fördriva lite tid.
Klockan tio ungefär, fick vi se på fyrverkerier utan dess like. Mäktigt! Det varade inte så länge, utan det var ganska snabbt över, men det var sjukt vackert! 
Här (länk) kan ni se hur det såg ut i fjol. 
Senare på kvällen for vi till Vasa en sväng, för att köpa mat på Burger King Drive in. Jag tog bara en Oreo Shake, men gott var det!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback