SATURDAY NIGHT

2017-09-11 / 18:35:00
I lördags spenderade jag och William hela kvällen i Vasa. 
Vi kom till Vasa redan runt sex tiden, och bion som vi skulle på började inte förrän klockan 20:50, så vi fördrev tiden genom att gå i affärer och titta. Sedan när magen började kurra for vi till RAX och åt på pizzabuffé. Det var super länge sedan jag var dit sist, så det började nog vara på tiden. Jag hade nästan helt glömt bort hur pizzorna smakar där, så det var riktigt gott! 

Klockan 20:50 bänkade vi oss i biostolarna för att se filmen Annabelle: Creation. Trodde jag skulle dö där i mellan åt, men bortsett från det så hade jag otroligt roligt åt William som höll på att sjunka genom stolen av rädsla, haha! Det var en riktigt bra skräckfilm i alla fall, en bra fortsättning på ettan, Annabelle. Nu förstod man handlingen mycket bättre, när man fick se hela bilden av historien. 
En super bra kväll i alla fall! Till skillnad från de kommande kvällarna, när jag inte kommer gör annat än läsa på prov...
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback