VILKEN PERSON ÄR DU...

2017-09-01 / 22:41:00
Det börjar vara ett tag sedan jag sist fyllde i en blogglista nu, så nu har jag tagit mig i kragen och riktigt funderat när jag fyllt i den här listan. Listan har jag sparat sedan den gick runt på ett antal bloggar i fjol. 
...PÅ RESTAURANG? Den som ser framemot restaurangbesöket och är hur glad och taggad som helst i början, men som sedan blir riktigt sur och kinkig så länge jag väntar på maten. I bland brukar jag till och med läsa menyn på nätet i förväg, så jag ska ha gott om tid på mig att bestämma mig för vad jag vill ha. Sedan när maten väl kommer ska den såklart fotograferas innan alla får börja äta...så det gör väl mig till den omständiga.
 
...PÅ NATTKLUBBEN / FEST? Den som oftast håller mig till de jag känner bäst, men ibland händer det också att jag står och diskuterar med någon jag inte känner från tidigare. Jag springer oftast runt mellan mina vänner och byter schack flera gånger under samma kväll, för jag försöker hänga med alla vänner som är där och åtminstone hinna prata lite med allihopa. Det brukar resultera i en rolig kväll där många har varit inblandade! 
 
...PÅ STRANDEN? Den som går all in och tänker "nu jävlar ska jag bli brun!" och ligger och pressar i solen hur länge som helst. Ända tills tålamodet tar slut och jag ger upp för att jag får halvt panik av att bara ligg stilla och svettas i flera timmar utan att se någon större skillnad på huden, annat än att jag typ bränt mig...
 
...I KLÄDBUTIKEN? Den som går och känner på varje enstaka plagg, jag ser i princip med händerna när det kommer till shopping! Sedan är jag också den som aldrig är nöjd utan hittar alltid något att klaga på. Speciellt när jag redan har en bild i huvudet på hur jag vill att det ska se ut och så gör det inte det i verkligheten eller så finns inte plagget ifråga...
 
...HEMMA HOS ANDRA? Den som alltid går ett varv genom huset för att se mig omkring och kolla hur de har inrett, vilka föremål de har prytt med och dylikt. För jag tycker att det för det första är intressant, och för de andra får man en väldigt bra uppfattning om hurudana personligheter personerna som bor i huset har. 
 
...PÅ FLYGPLAN? Den som tuggar ungefär en halv påse tuggummi för att förhindra lock för öronen, fyfan finns inget obehagligare än det när man flyger! Och den som fördriver tiden med musik i öronen, kollar film, läser, sover eller om jag har läxor med mig brukar jag gör dem. Sedan brukar jag också vara den som muttrar en och annan negativ mening om ungarna som skriker på flygplanet eller som sitter och sparkar i mitt sät.
 
...EN HEL DAG HEMMA? Den som vaknar sent, hoppar över frukost, går i pyjamas halva dagen och sedan spenderar resten av dagen framför datorn...med att redigera bilder, blogga och kolla film.
 
 
...I ETT FÖRHÅLLANDE? Den som kan vara hur gullig som helst och sedan bli hur förbannad som helst på bara några sekunder. Jag skulle säga att jag är rätt lättantändlig, för det är tyvärr oftast jag som drar igång bråk och även jag som tar mest illa upp av saker. Men jag är också den som gärna kramas, håller handen och anförtror mig med allt åt min pojkvän. 
 
...PÅ MORGONEN/KVÄLLEN? Jag är inte en morgonmänniska för 5c så det kan vi glömma! Jag får släpa mig upp ur sängen, hatar att äta frukost och orkar aldrig börja göra mig i ordning. Däremot är jag en nattmänniska ända in i själen! Jag är den som är allra effektivast och har tusen idéer som snurrar i huvudet när nattimmarna börjar närma sig. För det är då jag är som kreativast och skulle kunna dra igång världens största projekt utan att se några konstigheter med det.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback