EN LEDIG TISDAGSMORGON

2018-04-24 / 07:55:56
Vörå kan nog vara fint det också, den här bilden är tagen för två veckor sedan när jag och William var ute på en promenad.
 
Hej på er! Nu är jag hemkommen från Ruka, vi kom hem sent på söndagskvällen. Jag hann nätt och jämt andas innan jag skulle packa upp och om för att dra till skolan morgonen där på. Dessutom ligger jag efter en hel del på bloggfronten också, men jag känner att det får ta den tid det tar. För det är ingen vits att slänga ihop något halvdant blogginlägg som jag kommer störa mig på sedan. Utan jag tycker att det blir bäst när jag får ta god tid på mig! 
Men, nu börjar min håltimme vara förbi så nu ska jag börja göra mig i ordning inför skolan!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback