MIRROR MIRROR ON THE WALL

2018-12-15 / 18:38:29
BODY - NELLY.COM / BYXOR - GINA TRICOT
 
Hej på er! Som jag nämnt någon gång i förbifarten tidigare så kommer ju jag och några till att dra till Berlin i april, i samband med temakursen. Så nu just som bäst håller vi på att samla in pengar till resekostnaderna. Och i tisdags ställde Berlingruppen upp som luciatåg på en julfest här i kommun, för att få in lite pengar, så ni ser ju...vi gör i princip allt möjligt för att få in så mycket pengar som möjligt, haha. 
 
När jag ändå var igång med sminket och locktången, passade jag på att knäppa några bilder också, eftersom jag inte allt för ofta är så här pass uppstädad. Bodyn som jag bär, är även ett av plaggen jag fyndade under black friday, på nelly.com! 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback