BIRTHDAY WISHES

2018-01-24 / 07:00:00
 
IPHONE 6S PLUS / VINGLAS / ALEX BYXOR / SPORT BH / AXELVÄSKA / PENGAR
 
Min sjuttonårsdag närmar sig med stormsteg och med den kommer även det obligatoriska collaget på vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Ååh, alltså jag älskar att göra såna här collage, speciellt till julen och födelsedagen! Bland annat för att det är roligt att knopa ihop det men även för att man med åren ser en så tydlig förändring, vartefter jag växer upp. Både på collagens utseende men också innehåll! Jämför till exempel årets collage och det jag gjorde för fyra år sedan när jag fyllde tretton, alltså 2014 (länk). 
 
Vad önskar jag mig i år då?
Allting finns länkat under bilden, men det som står högst upp på önskelistan är nog en ny telefon och pengar! Sedan skulle det ju var bra med en ny sport bh, eftersom min förra har försvunnit i tvätten på något vänster... Den mörkblå sport bh:n med rosa band nertill är min favorit!
Puss och kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback