K Ä R L E K

2018-01-17 / 20:23:00
I februari i år har det varit han och jag i fyra år. I fyra år har vi stått ut med varandra!
 
I söndags släpade jag med mig min älskade pojkvän ut i både minusgrader och iskall blåst, för att jag hade planerat in en fotografering! Och i ärlighetens namn har jag aldrig varit så arg, besviken och förbannad på samma gång för att det inte blivit som jag planerat. Och när jag har en bild och en vision av hur resultatet ska bli i mitt huvud, har jag bestämt mig och ger jag mig inte förrän jag har resultatet i handen! Inga halvbra eller halvt dit åt gjorda projekt här inte!
Men sedan till min stora förvåning, när jag överförde bilderna till datorn och fick se dem i rätt upplösning och storlek, så såg jag att jag hade ju visst lyckats! Jag hade flera stycken bilder som gick genom alla krav jag hade! Ni kan ju bara gissa lättnaden och lyckan jag kände just då, mitt pedanta jag jublade haha!
Puss och kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback