SOLSIDAN

2018-01-23 / 07:15:00
Hej på er! På lördagskvällen drog jag, William och hans familj på bio. På vitduken visades Solsidan, som hade biopremiär i december. Filmen var helt okej, värd att se men jag har nog skrattat mer när jag sett på serien. Jag hade dock inte så höga förväntningar på filmen, eftersom jag hade hört av så många att den inte var lika bra som de trodde att den skulle vara. Så jag skulle nog säga att den var bättre än jag hade förväntat mig!
 
Solsidan är bara en av många filmer jags er framemot att se i år. Jag skulle bland annat vilja se The Greatest Showman, Pitch Perfect 3 och Fifty Shades Freed. Speciellt den sistnämnda, eftersom jag har läst böckerna!
Den sista bilden är från i söndags när William skjutsade hem mig, jag älskar att det håller på att svänga nu och gå mot ljusare tider!
Kram! 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback