PULKBACKEN

2018-01-24 / 20:28:03
Hej på er! I gårkväll promenerade jag och William iväg till Skidbacken här i Vörå, för att åka pulka! Jag kan ju erkänna att de var mycket roligare förr, och även pulkbacken kändes brantare när jag var liten. Men lite variation i vardagen har ju aldrig skadat, och jag kan säga er att de var en utmaning att rymmas båda två på en stackars liten pulka, haha!
Det började snöa när vi (mestadels jag) hade åkt pulka några varv, så då begav vi oss tillbaka till Williams. Där satte vi på en kopp te, och slängde ihop några smörgåsar till. 
Den övre bilden tog jag när jag kom hem från skolan igår, och de andra två är tagna i pulkbacken. Önskar jag hade bilder med lite bättre kvalité att visa er, men det har jag tyvärr inte..
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback