SUMMER AT ITS FINEST

2018-07-17 / 09:32:08
Hej på er! I tisdags efter jobbet passade jag på att ta tillfället i akt, medan rypsfältet ännu stod i full blom, och ta med kameran ut och fotografera. I och med att jag hade kvällsskifte och slutade klockan 21:15 så hann jag precis hem och sminka mig, för att vara ute med kameran redo precis när solen började gå ner. Eftersom jag jobbar mycket mer i sommar än vad jag gjort någon sommar förut, blir det inte så mycket tid över till fotografering mera. Och det är synd, för jag har så mycket idéer och saker jag skulle vilja slutföra. Jag måste försöka klämma in mina små projekt på någon av det få dagarna jag är ledig. De dagarna har dock en tendens att redan vara fyllda med massa andra roligheter som jag vill hinna med ännu i sommar...
 
På tal om sommar, alltså ingen har väl missat hur otroligt jävla underbart härligt väder vi har nu och har haft i flera veckor! Jag kan knappt tro att det är Finland vi pratar om, när det är långt över 30 plusgrader flera dagar i streck och strålande sol! Älskar!!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback