BUBBELPOOL & SOMMARLOV

2018-06-22 / 13:16:35
Hej på er! Här kommer en hel del ögonblick som jag har lyckats fånga på bild under junimånad. I början av juni hade vi en tacokväll med lite främmande hemma hos oss och dagen efter vankades det skolavslutning, samt firandet av sommarlovet hos Nikita. Sofias kaniner har även fått kaninungar, tre stycken små hårbollar, så William och jag har tittat till dem lite nu som då. Och de har växt så otroligt mycket under bara några dagar! Sedan har jag även jobbat nästan alla dagar i veckan under de två senaste veckorna. 

I lördags, efter jobbet, kom jag och William på att vi skulle göra i ordning bubbelpoolen nu när det för en gångs skull var lite sommarvärme i detta land. Värmen har dock försvunnit sedan dess men vi hann avnjuta en söndagsmorgon i poolen åtminstone. Och vi funderar även på att bada lite i helg nu när det är midsommar, trots att det regnar och ska regna hela helgen...För några andra midsommarplaner har vi inte. Och jag ville så gärna fotografera några midsommaraktiga bilder med till exempel blommor i håret, men den planen får jag nog kassera om det fortsätter regna så här...
Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback