MOT VARMARE TIDER

2018-05-09 / 16:54:00
Hej på er! I dag gick jag på långledigt igen, denna gång är vi lediga både torsdag-fredag, plus helgen då förstås! Jag känner på mig att majmånad kommer att gå så snabbt och ett-tu-tre har vi sommarlov. Och på tal om sommarlov, så är jag på jakt efter en billig men snygg skolavslutningsklänning! Tips mottages tacksamt!

Annars då? Jo jag har hunnit med en hel del de senaste veckorna, allt från inflyttningsfest och cykeltur till att nu senast i dag sola i bikini på terrassen. Tänk att vädret kan ändra så snabbt! Det var 27 grader och strålande sol när jag kom hem i dag, så det var inget att fundera på heller utan det bar av raka vägen ut på terrassen, där jag låg och njöt av värmen i över en timme. Tror bestämt att även morgondagen kommer spenderas där!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback