SYSTER

2018-05-29 / 18:59:00
FOTO: JENNY GRANFORS (JAG) / MODELL: EMMA GRANFORS 
 
Hej på er! Jag är mitt uppe i den sista provveckan före sommarlovet nu! Så det är därför det inte har hänt så mycket här på bloggen, och det är synd för när sommaren kom så kom fotograferingslusten också!
  
Trots provvecka har jag ändå hunnit smyga in en liten fotografering med Emma. För jag blev ju illa tvungen att skynda mig så att jag skulle hinna fota under äppelträdet innan det slutade blomma. Och det var tur det, för i dag hade alla blommor trillat ner...
Jag och Emma hade en likadan fotografering i fjol, så om ni vill se bilderna därifrån hittar ni dem här (länk)!
 
I går, den 28 maj, fyllde bloggen även hela fem år! Tänk att jag har dokumenterat hela fem år av mitt liv på ett och samma ställe, det blir roligt att bläddra tillbaka och se på senare i framtiden.
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback