CHRISTMAS WISHLIST 2018

2018-11-15 / 11:40:00
Canon EF 24-70 mm f/4L IS USM // Softboxar // Pengar 
 
Hej på er! Halva november är redan förbi och det börjar närma sig den tid på året då jag brukar visa er min önskelista. I år är den däremot väldigt mycket kortare än vad den brukar vara, men å andra sidan åt det dyrare hållet. Det var riktigt svårt att göra en önskelista i år, för jag önskar mig inte särskilt mycket, mest pengar till bilkörkortet och bilköpet. 
 
Utöver det så är nog det jag spanat mest på ett nytt objektiv, ett Canon EF 24-70mm, som skulle vara ett perfekt all around objektiv. Utmärkt för både porträtt, resor och vardagsbilder och det skulle komma väl i användning i samband med Berlinresan som jag skall göra i april. 
 
Och det sista men absolut inte minsta som står på min önskelista är två par studioboxar. För nu börjar jag verkligen vara så uppgiven på detta eviga mörker. Det är mörkt när man far till skolan och mörkt när man kommer hem. En fotoentusiast största mardröm, med andra ord. 
Det var det, bara julkänslan som lyser med sin frånvaro nu...
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback