EASY PEASY LEMON SQUEEZY

2018-10-04 / 18:10:01
Hej på er! Det blev en salig blandning med bilder från de senaste veckorna i det här inlägget. De första två bilderna är från en lördagskväll för typ två veckor sedan när jag, William, Jim och Emma fixade ihop tortillas till middag. Alla drog till och med sitt strå till stacken, en väldigt ovanlig syn ska jag säga er, haha. Och gott blev det!
De följande bilderna är från i lördags när jag for ut med Jenna och Melinda. En väligt spontan kväll, som inte alls var planera över huvudtaget, allt bara blev. Vi träffades först hos Jenna och drog sedan vidare till Vasa, där vi spenderade resten av kvällen. 
Och sist men inte minst, fyra bilder från tisdagens roadtrip till Tammerfors. Den egentliga anledningen till att vi åkte dit var för att jag skulle på min sista uppföljningskontroll efter leukemin (allt gick bra för er som undrar). Men när vi nu för en gångs skull var där passade vi även på att svänga in via IKEA. Och ett och annat inköp blev det, kanske jag visare upp dem i ett annat inlägg. 
Kram!
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback