HÖSTLOVSSHOPPING

2018-10-23 / 12:33:20
Hej på er! Höstlovet susade förbi lika snabbt som jag anade att det skulle göra och nu är jag tillbaka i skolan igen. Men några små roligheter hann jag med under höstlovet, trots att det var kort.
I fredags var jag bland annat till Vasa med familjen på lite höstlovsshopping och det som ni ser här ovan fick följa med mig hem.
Det blev en ny hoodie från ginatricot i en härlig mossgrön färg, ett par kostymbyxor från H&M, en ny vintermössa från ginatricot, underkläder från Lindex och ett par nya skor från H&M.
Under höstlovet klickade jag även hem ett par byxor från Madlady (ni kanske kan lista ut vilka, haha) som borde trilla ner i postlådan vilken dag som helst nu. Lite spänning i vardagen när man har något att se framemot! 
Kram!



Så mycket snyggt ju!

Svar: Tack så mycket!!
Jenny Granfors


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback