YOU RETURN LIKE AUTUMN, AND I FALL EVERY TIME

2018-10-11 / 19:26:00
TRÖJA - GINA TRICOT / BYXOR - GINA TRICOT 
 
Hej på er! Helgen och höstlovet börjar närma sig så småningom. Har en helt ledig helg i helg, så det ska bli skönt att få koppla bort både skolan och jobbet och tänka på annat i två dagar. På onsdag är det äntligen vår tur att få ta höstlov också, så det ser jag också framemot! 
Förra veckans torsdag hade vi skolfotografering, så då passade jag på att knäppa några egna självporträtt när jag kom hem. För skolfotona har en tendens att alltid bli misslyckade för min del, så då känns det bättre om jag lyckas producera något eget där jag både får bestämma kameravinkel och hur jag poserar själv. 
Och nu är det ju så färggrant och höstigt ute så jag borde verkligen ta med mig kameran ut och fotografera oftare. 
Men imorgon hinner jag inte, för på dagen är det skolan som gäller och på kvällen drar hela familjen och jag på Gambämark föreställningen på Ritz i Vasa. Spännande! 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback