EYES ON THE PRIZE

2018-09-21 / 13:18:21
Hej på er! Nu är provveckan över och alla prov är äntligen skrivna, och på måndag inleds en ny period. I kväll jobbar jag från klockan 16.00 till 21.15, men sen är jag ledig lördag och söndag. Och det ska bli så skönt! 
Förutom skolan och jobbet, så har jag faktiskt lyckats klämma in lite roligheter också, på den lilla fritid jag har. Jag och William bestämde oss för att dra till Tesses Café och äta en torsdagskväll, efter klockan sex när jag slutade jobba.
Och dagen efter drog hela familjen till Dallas Pizzeria, som vi brukar göra när mamma fyller år, dock blev det en aning försenat i år. I och med att hon fyllde i juli, så nästan två månader försent, haha. Men gott var det! 
Vi har även börjat planera vår temastudieresa i skolan, så i april bär det av till Berlin om allt går som det ska, det vill säga om vi får ha samlat in tillräckligt med pengar...Nä nå, nog får vi väl det på ett eller annat sätt men det är ju en process det också. 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback