YOU'RE GOLD BABY, SOLID GOLD

2018-09-16 / 16:34:21
Hej på er! För drygt en vecka sedan drog jag och lillasyster till ett solrosfält, som jag länge spanat in, för att fotografera lite. Jag kände inte för att släpa med mig stativ och massa extra packning dit, så Emma fick agera fotograf.
Och trots att solen ännu stod högt upp på himlen (vilket gör att det skapas skarpa skuggor) och Emma inte riktigt förstod hur jag ville att hon skulle fotografera så lyckades vi ändå knäppa några riktigt fina bilder.
Så även om en fotografering känns helt misslyckad när man är på plats, kan det ändå finnas något guldkorn bland alla dåliga och misslyckade bilder i kamerarullen, när man väl kommer hem och tittar efter. 
 
Om vi ska prata annat en fotografering också, så kan jag meddela att jag för tillfället är mitt uppe i en provvecka. I helg har jag jobbat fredag och lördag, så nu blir det att lägga hela söndagskvällen på att läsa på de fyra kommande proven. Gymnasielivet i ett nötskal...
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback