BACK TO DECEMBER

2019-12-05 / 17:37:00
(favorit)jackan - h&m / tröja - ginatricot / byxor - ginatricot / skor - h&m
 
Vi är redan inne på den femte december, och de känns som att dagarna innan jul aldrig någonsin rusat förbi i en sådan här rask takt. Har varken köpt julklappar eller införskaffat mig en julkalender ännu, men däremot är jag en trogen tittare av årets julkalender på SVT. Den rekommenderar jag starkt! 
 
Veckorna är och har varit fullspäckade med program nästan hela året tycker jag. Men det jag har hunnit med nu nyligen är allt från skola, jobb, KAJ-konsert, pepparkaksbak, fotograferingar, flera vändor till Vasa och en tatueringskonsultation. Japp, ni läste rätt, jag har påbörjat planeringarna av en andra tatuering. Konsultationen är gjord och en tid är inbokad! 
 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback