A HAMBURGER A WEEK

2019-01-13 / 20:48:00
Hej på er! Dagarna och veckorna rullar på, och vi kommer allt närmare min 18-årsdag. Med både glädje och förväntan väntar jag såå på den dagen, men även en hel del nervositet är inblandad, när det kommer till att köra upp till bilkortet. Får hoppas det går vägen, den dagen det äntligen är dags!
För tillfället har jag fullt upp i både skolan och bilskolan, och borde väl så småningom även börja läsa på vårens studentskrivning också.
 
Men en sak i taget, denna vecka står tyska tentamen och övningskörande på schemat och följande vecka skall jag skriva upp till bilkortet, gå på skolbal och så fyller min älskade vän 18 år!
 
Men trots att jag har en hel del på gång just nu, har jag ändå lyckats hitta lite tid över till att äta lite skräpmat, dessutom två helger i rad, haha. Hamburgare for the win! Förra helgen blev det Friends & Brgrs och i helg Tesses Café. Måste ju äta upp mig på helgerna så jag klarar mig under skolveckorna, för skolmat är verkligen bland det värsta jag vet...
Kram! 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback