LIFE IS A HIGHWAY

2019-01-20 / 21:16:00
Hej på er! I lördags for jag till Vasa en sväng för att ta nya passfoton, på eftermiddagen var jag på 30-årskalas och senare på kvällen fick jag äran att komma med som Williams avec på brandkårens hamburgarkväll. Och det roliga med denna dag är att jag från början endast hade inplanerat hamburgarkvällen, allt annat kom på köpet under dagens gång, haha.
Tänk så spontant det kan bli ibland, men det är roligt med lite variation. För annars har jag ganska spikade scheman från morgon till kväll just nu, med mycket skola och dessutom börjar jag vara på slutrakan av bilskolan och övningskörandet (vilket är så sköönt att det äntligen börjar närma sig slutet!). 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback