K Ä R L E K

2019-07-11 / 18:39:00
So grateful for this one 💗
 
Slutresultatet av det, enligt mig, bästa beslutet jag har tagit i sommar. Jag har länge fantiserat om att själv göra en sådan här fotografering, men det har aldrig blivit av. 
 
Men i söndags när jag satt och skrollade genom min instagram och trillade in på flera parfotograferingar gjorda på stranden, då kände jag verkligen att inspirationen tog över och att jag behövde utlopp för all kreativitet. 
 
Orsaken till varför jag har dragit mig för att åka ut och göra de här är för att det tar tid, energi och en väldigt hög dos av samarbetsvillighet från alla håll och kanter. Kan säga att allt är inte alltid som det ser ut, för det finns minsann lika många misslyckade bilder som lyckade, haha!  
 
Men, jag är trots det väldigt nöjd över dessa bilder, ett minne för livet! 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback