GRAVIDFOTOGRAFERING MED VICTORIA OCH ROBIN

2019-06-22 / 13:34:52
Tisdagen bjöd på strålande sol och sommarvärme, samt en ledig dag för min del. Men helt ledig var jag dock inte, för på förmiddagen hade jag fått möjligheten att göra min allra första gravidfotografering.
 
Klockan elva mötte jag upp Victoria och Robin vid Kimo bruk, där de hade önskat att ha fotograferingen. Vi bestämde dock oss för att fota lite vid Kyroboas också, så det blev två flugor i en smäll med andra ord. 
 
Att fotografera porträtt är något som jag insett intresserar mig för längesedan, men att fotografera gravidporträtt är något jag aldrig tidigare gjort och det fick mig att inse att det är något helt annat! Innebörden av bilderna är så mycket mer betydelsefull och mäktig, i jämförelse med helt vanliga porträtt. 
 
För min del var det andra gången jag besökte Kimo bruk men jag bestämde mig där och då för att det definitivt kommer att ske flera besök dit med kameran. För det stället är verkligen magiskt! Jag förstår verkligen inte hur jag inte har hittat dit tidigare? 
 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback