FIRST TATTOO

2019-03-16 / 09:24:00
Hej på er! I måndags gjorde jag något som jag aldrig någonsin gjort förut, nämligen tatuerade mig! Det blev en text i skrivstil, på vänstra låret, och jag är såå nöjd!! Jag tatuerade mig hos Fist of Needles i Vasa, och allt gick super smidigt, endast en timme tog det så var tatuering klar. Så rekommenderar verkligen!
William följde med mig till tatueringsstudion, så efter att tatuering var gjord, bestämde vi oss för att dra på sushi till Magokoro. En annorlunda måndag, men helt klart åt det bättre hållet. 
 
Texten lyder: ”I pick myself up. I put the broken pieces of myself back together and I heal on my own. No matter how weak I feel, somehow, I find the strenght to carry myself into tomorrow.”

Linda


Hej,
Har du någon aning om vad typsnittet heter?
Jättesnyggt.
Mvh
Linda

Svar: Hej! Tack så mycket! Typsnittet heter "Signerica".
Jenny Granfors

Elin


Fin tatuering och väldigt bra text!
Har du skrivit den själv eller vart kommer den ifrån?

Svar: Tack så mycket! Texten hittade jag på Pinterest om jag inte minns helt fel, men originalet var mycket längre, så jag kortade av den och ändrade om lite. :)
Jenny Granfors


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback