A HORROR VILLAGE

2019-09-17 / 17:29:07
Hej på er! Förra helgen ägde den årliga säsongsavslutningen på nöjesfältet Powerpark rum. Och jag var såklart där, detta år tillsammans med William, Jenna, Jacob och Niko. I år hade de dessutom en liten specialare, nämligen A Horror Village.
 
Det hela gick ut på att vi till att börja med var tvungen att köa i ungefär en timme innan vi ens över huvudtaget slapp in. När vi sedan väl var framme, fick vi, i en liten grupp på cirka tio personer, till fots försöka ta oss fram genom en liten by. Byn var full av skådespelare utklädda till zombies och andra skräckfyllda karaktärer, som såg ut att vara hämtade direkt ur en skräckfilm. Och som dessutom rörde vid oss, nästan till och med drog och slet i oss, och bad oss att följa med dem.
 
Jag tror att jag talar för oss alla, när jag säger att det var med andan i halsen och en skräckblandad fötjusning som vi lämnade Powerpark den kvällen, efter att vi förstås hade fått lite mat i magen och tittat på raketerna. 
 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback